Wednesday 31 July 2013

ESP BUAT BADAN BERTENAGA KETIKA BERPUASA + SUSU MERIAH & BONUS UNTUK KULIT CANTIK.


  ** Kenapa LUAR BIASA???

✔ soya yg digunakan oleh Shaklee tidak diubah suai secara genetik (Non-GMO).

  ** Kenapa ESP bagus untuk seisi keluarga???

✔ Kerana PROTEIN adalah ASAS dan MAKANAN kepada sel.. Protein penting untuk
✔ PEMBENTUKAN dan PEMBAHARUAN SEL.. jadi bila sel SIHAT dan cukup ENERGY,
✔ PENYERAPAN nutrien adalah lebih OPTIMUM..
✔ nak KURUS- ESP mengawal selera makan..
✔ nak PUASA- ESP memberi rasa kenyang lebih lama..membekalkan tenaga sepanjang hari
✔ nak TAMBAH SUSU IBU-ESP membantu mempercepatkan penghasilan susu
✔ nak CANTIK- ESP menggebu, melicin dan menganjalkan kulit
✔ nak SIHAT- ESP menyihatkan tubuh keseluruhannya..
✔ kalau PREGNANT- ESP wmenguatkan rahim, untuk pembentukan otot baby.







Saya NOR ASILA BINTI MAT YATIM adalah pengedar sah Shaklee [id 907481].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya di talian 012-672 2762.

 

Saya juga membuat penghantaran COD / penghantaran terus ke kawasan Meru, Klang & Shah Alam.

 

No comments: