Wednesday 3 July 2013

PROMO JULY : GLA COMPLEX - BUY 6 FREE 1

Bulan ni bulan promo GLA COMPLEX...memang elok sangatla dah nak menjelang hari raya ni...sgt bajet untuk tampil cantik di aidilfitri. sape taknak kan...
 
Sempena promo bulan july ni, saya nak affer harga terbaik...yang pastinya meletopssss !!!

* beli 1 dpt harga special....
* beli 2 dpt harga double special....
* beli 3 dpt harga super duper special....
* beli 6 dpt FREE 1....

ape tunggu lg... cepat2, ambil peluang yg ada skrg ni...

** RETAIL PRICE : RM 91.25

NAK HARGA BEST ??? KENA LA PM SAYA DIRECTLY YE...012-6722762

==============================

 kenapa mesti pilih GLA COMPLEX ???

- membantu mengurangkan masalah SENGGUGUT.
- membantu mengatur KITARAN HAID.
- membantu MENGIMBANGKAN GULA dalam darah.
- kulit menjadi GLOWING / BERSERI-SERI.
- ikhtiar untuk HAMIL.
- membantu MENGECUTKAN CSYT.
- mengurangkan SIMPTON MONOPOUSE.
- membantu masalah KENCING TIDAK LAWAS.
- GLA COMPLEX mengandungi Asid Lemak Omega-6.
- mengawal KENCING MANIS, DARAH TINGGI & KOLESTROL.
- mengatasi masalah ulser, kelesuan, kahak, kebas urat saraf.
- 3x lebih berkesan dari EPO.
See more


 
Saya NOR ASILA BINTI MAT YATIM adalah pengedar sah Shaklee [id 907481].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya di talian 012-672 2762.
 
Saya juga membuat penghantaran COD / penghantaran terus ke kawasan Meru, Klang & Shah Alam.

No comments: