Wednesday 31 July 2013

SET SLIM TERMURAH !!!! BAWAH RM100..

Set Slim Budget RM100 ??? kenapa ??? tak percaya ???? PERCAYAAAA LAHHHH.... PM ME NOW KE... 012-6722762

Fungsi:

HerbLax : Membantu proses membuang toksin. Penyerapan nutrien lebih baik selepas proses detox. Dan bertindak sebagai fiber y...
ang membantu angkut keluar lemak yang telah dipecahkan.

Lecithin : Membantu memecahkan dan membakar lemak, elakkan kembung perut, mudah untuk membuang, kilatkan rambut dan kuku.

Alfalfa : fiber yang membantu angkut keluar lemak yang telah dipecahkan
 



Saya NOR ASILA BINTI MAT YATIM adalah pengedar sah Shaklee [id 907481].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya di talian 012-672 2762.

 

Saya juga membuat penghantaran COD / penghantaran terus ke kawasan Meru, Klang & Shah Alam.

 

No comments: