Wednesday 31 July 2013

✿✿ SUSU BADAN KURANG ? BADAN SELALU LETIH? ANAK MERAGAM ? TIADA STOK SUSU ?

  - " Alhamdulillah...kerana tiada bajet yg lebih, saya hanya mencuba set paling asas, ALFALFA & ESP.....tp hasil yg saya dpt sgt memberangsangkan... tp saya tak lupa perkara asas dalam menyusukan iaitu demand & suppply "-

BEST KAN ???
✿✿ Susu bertambah pekat
✿✿ Anak cepat kenyang dan nyenyak tidur
✿✿ Senang lawas tiada masalah sembelit
✿✿ Tumit kaki semakin halus
✿✿ Parut hilang
✿✿ Badan cergas

Manfaat Tentang Produk :

  1. ALFALFA

  Seringkali dikenali dengan 1001 khasiat yang tak ternilai.
✿ Mengandungi "galactogogue" yang membantu
✿ MEMPERCEPATKAN PENGHASILAN SUSU IBU
✿ Memekatkan susu
✿ Menjadikan susu ibu lemak berkrim
✿ Membantu perkumuhan (lebih lawas)
✿ Membuang angin dalam badan
✿ Mengelakkan baby dari kembung perut

2. ENERGIZING SOYPROTEIN (ESP)

  Protein soya yang tidak perlu disangkal lagi. Ianya menepati 7 kriteria soya yang selamat diambil dan sudah semestinya organik. Ianya sangat membantu menghasilkan susu yang lebih banyak!..Keistimewan lain ESP
✿ Memberikan tenaga kepada ibu2 supaya tidak letih
✿ Kekal Muda
✿ Kulit berseri dan anjal tiada lagi jerawat
✿ Memulihkan pigmentasi
✿ Membina dan memperbaiki tisu badan
✿ Menegangkan payudara
✿ Menambah dan memekatkan susu badan.
 
 
 
Saya NOR ASILA BINTI MAT YATIM adalah pengedar sah Shaklee [id 907481].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya di talian 012-672 2762.
 
Saya juga membuat penghantaran COD / penghantaran terus ke kawasan Meru, Klang & Shah Alam.

No comments: