Thursday 28 February 2013

OMEGA GUARD SHAKLEE : KENAPA BAGUS SANGAT NI


Kebaikkan Omega Guard
*********************
 

- Dibentuk dari minyak ikan berdarah sejuk

Mengandungi DHA, EPA dan lain-lain asid lemak omega-3

Melalui 3 peringkat penyulingan molekul di bawah suhu rendah dalam keadaan

sangat terkawal bagi mengawal kualiti

Membantu mengurangkan risiko penyakit jantung

Membantu mengurangkan risiko alzheimer (nyanyuk)

Membantu dalam proses pembelajaran

Membantu bayi mencapai berat dan tumbesaran terbaik semasa dalam kandungan

Membantu kesihatan otak, penglihatan dan fungsi sendi

Melegakan sakit sendi dan arthritis

Membantu merendahkan paras kolesterol dan triglyceride

Mengurangkan risiko penyakit strok, jantung dan lain-lain penyakit kardiovaskular

Membantu mengurangkan berat badan

Merendahkan tekanan darah

 

Harga Omega Guard (90 kapsul) = RM136 (SM) / RM140 (SS)
 
 

 

Saya adalah pengedar sah Shaklee [id 907481].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya
Nor Asila melalui SMS/Call ke 012 6722762 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Luvdsilsila untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini!!

No comments: