Monday 18 February 2013

TANPA BERLAPAR - Program Diet Yang Sihat Bersama SHAKLEE

Anda boleh mencuba program diet sihat bersama Shaklee. Antara cadangan suplemen untuk program diet ini ialah Cinch, iaitu Cinch Shake dan Cinch Tea Mix.


APAKAH CINCH?


Cinch dikuasakan dengan Leucine:

  1. Menjaga otot
  2. Membakar lemak
  3. Menurunkan berat badan dengan mengurankan lemak

Apakah leucine:

  1. Sejenis asid amino
  2. Memberikan rasa kenyang
  3. Memberi isyarat kepada tubuh untuk mengekalkan dan membina otot
  4. Menyokong kadar metabolik dengan menjaga otot


Kenapa Cinch Shaklee?

Cinch dihasilkan oleh doktor2, nutritionist dan saintis Shaklee. Program Cinch adalah berdasarkan lebih dari 100 jurnal yang diterbitkan dan laporan klinikal untuk setiap bahan-bahannya.


Data Klinikal dari Pilot Study yang dijalankan selama 12 minggu:



  • Kehilangan berat badan sebanyak 15.4 pound (dalam 7kg)
  • Saiz pinggang turun hingga 4.1 inci
  • Jisim otot kekal






Credit : http://vitaminsemulajadi.com/program-diet-vs-cinch-shaklee/



Saya adalah pengedar sah Shaklee [id  907481].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.





Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui SMS/Call ke 012 6722762 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Luvdsilsila untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini!!

No comments: