Thursday 28 February 2013

OMEGA GUARD : SIAPA YANG PERLUKANNYA ??


Siapa yang perlukn omega guard ni??

(1) Ibu hamil- Membantu perkembangan otak bayi semasa dalam kandungan- Mengurangkan risiko kelahiran bayi pra matang- Mengurangkan risiko gila meroyan selepas kelahiran bayi- Mengawal kenaikan berat badan yang mencanak-canak naik

(2) Ibu menyusu- Menyalurkan khasiat Omega-3 untuk sistem imunisasi badan kanak-kanak serta perkembangan otak- Membantu penurunan be...rat badan ibu tanpa menjejaskan penyusuan

(3) Kanak-kanak- Pertumbuhan badan yang sihat selain kesihatan otak- Yang sering demam, selsema, batuk serta jatuh sakit.etc athma, eczema- Memperkuatkan sistem imunisasi badan

(4) Mereka yang mengalami masalah berat badan- Omega-3 akan meningkatkan hormone Leptine yang mengawal selera makan = kurang makan dan sentiasa kenyang

(5) Sering alami masalah kesihatan- Batuk berkahak, selesema yang berterusan- Sakit-sakit sendi , kolestrol tinggi- Sakit stroke

Jadi .....tunggu apa lagi , cepat-cepatlah buat pesanan.Promosi akan berakhir 28 Feb ini.Maklumat lanjut sila pm saya.
 
(3) Kanak-kanak- Pertumbuhan badan yang sihat selain kesihatan otak- Yang sering demam, selsema, batuk serta jatuh sakit.etc athma, eczema- Memperkuatkan sistem imunisasi badan
 
(4) Mereka yang mengalami masalah berat badan- Omega-3 akan meningkatkan hormone Leptine yang mengawal selera makan = kurang makan dan sentiasa kenyang
 
(5) Sering alami masalah kesihatan- Batuk berkahak, selesema yang berterusan- Sakit-sakit sendi , kolestrol tinggi- Sakit stroke
 
 
Jadi .....tunggu apa lagi , cepat-cepatlah buat pesanan. Maklumat lanjut sila pm saya.


Saya adalah pengedar sah Shaklee [id 907481].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya
Nor Asila melalui SMS/Call ke 012 6722762 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Luvdsilsila untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini!!

No comments: